NIPISTÄ MUA, ETTÄ HERÄÄN JA HUOMAAN, JOS TÄMÄ ON UNTA









pipo cubus neule lindex farkut gina tricot kello jet set korut nomination

Moikka!

Tässä jotain viime päivien kuvailuja. :--)

Mun elämässä ei oo tapahtunu paljon mitään erikoista lähiaikoina, paitsi että käytiin tiistaina
kahden kaverin kanssa Helsingissä, postausta on tulossa myöhemmin!

Myös yksi toinen vähän erikoisempi postaus on julkaisua vaille valmis, ja se ilmestyy varmaan tänne tällä viikolla.

Oon ollu koulussa aika väsyny vaikka oon nukkunu paljon, ja sitten kun en nuku kunnolla,
niin olen ihan pirteä koulussa, haha.

Onneksi kohta on taas viikonloppu!
Paitsi että lauantaina meillä on koulupäivä, kun on sellanen kävely, ääh.

Tää teksti on nyt ihan tällasta outoa kun aamulla kirjotan, joten heippa.

+ VASTATKAA KYSELYYN BLOGIN LAIDASSA!

♥ laura





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: