HYVÄÄ MESTAA ETSIMÄSSÄ, SE VOI OLLA VAIK HETI TÄSSÄ

kengät tittidii lehtiä emppu schoool ikkeee

                                                                     Moi!
Miten teillä menee? Mulla menee ihan hyvin, Emppu on meillä nyt yökylässä ja kohta alkaakin Vain Elämää-                                                     ohjelma, jee! Tätä oon oottanu pitkään :-)

Oltiin tosiaan viime sunnuntaina Jennan ja Henriikan kanssa messukeskuksessa siellä Expert expo-messuilla.
  Okei, oltiin siellä vaan Isac Elliotin takia, heh. Odoteltiin siinä Ikkeä vajaa 2 tuntia, ja päästiin aika eteen.
               Oli ihan mahtavaa! ♥ Meistä (tai varsinkin musta) on tullut Iken ihan hirveitä faneja! :-D

             Mutta joo, hyvät viikonloput kaikille! Nauttikaa viikonlopusta, ja kohta onkin jo syysloma!

                                                                          ♥ laura

6 kommenttia:

  1. kivoja kuvia mutta häiritsee toi että ne tummuu ku laittaa kursorin siihen päälle:) oot kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! <3 joo mä otinki sen just pois, ku itteäkin alko vähä ärsyttää ja tollee... :D

      Poista
  2. hienoja kuvia

    i-am-kaisamariaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Favicon on kiva, siitä vois ottaa ton valkosen taustan pois.
    Banneriki on kiva, mutta se vois olla mun mielestä mielummin keskellä.
    Sivut kannattaa keskittää, enkä tykkää niissä olevista "reunoista"
    Päivämäärä kannattaa keskittää.
    Youtube palkit kannattaa vaihtaa valkosiks.
    Kuvat on kivoja ja hienoja, mutta kannattaa ottaa reunat pois ja laittaa pienet välit.
    Gadgetteja vois olla enemmän,
    Tekstiä vois olla enemmän.
    Ja blogis vois olla enemmän värejä, tylsää kun pelkkää valkoista.
    Kommenttiboksi ja toiminnot kannattaa keskittää

    VastaaPoista
  4. Melkein kaikkea noista oon kokeillu, mutta mun blogissa on joku juttu etten saa noita kaikkia ainakaan tehtyä. Mutta kiitos :)

    VastaaPoista

piristä minua (--: