JOS ET MUN TYYLII TAJUU, SE MEINAA ETTÄ SULLA EI OO TYYLITAJUU

suklaakeksi villasukat sieniä uutukainen

                                                                 Heippa ihanat!
   Mun pää lyö ihan tyhjää, eikä mulla oo aavistustakaan mitä kirjoittaisin. Joo, mulle kuuluu ihan hyvää.
 Mulle saapui viime viikon tiistaina postiin paketti, josta paljastui tuo ihana uutukainen, punasininen ruutupaita.
   Paita on h&m:stä, ja alkuperäinen hinta oli 19.95 €, mutta alennuskoodilla sain sen alle 15 eurolla :-)

  Nojoo, mutta sitten vähän muihin asioihin. Tämän viikon perjantaina (ainakin mulla) alkaa syysloma, jee!
                  Lähetään Vuokattiin ja teen siitä varmaankin postausta, mutta en lupaa mitään.

                                                          Hyvää loppuviikkoa kaikille! :-)

                      ps. mitä tykkäätte kun sain vihdoinkin tehtyä valkoisen youtube-palkin?

                                                                          ♥ laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: