YOU´RE ALL THAT MATTERS TO ME

004 greeen school
candle

Heipparallaa! Nyt on jo sitten marraskuu, miten aika menee näin nopeesti? Justhan oli syyskuu, haha. Mutta anyway, mulle kuuluu tän blogin kannalta aika huonoa, tai no, miten sen nyt sanois... Kun mä siis tiedän et monia (itseni mukaan lukinen!) ärsyttää noi kuvankehykset mitkä mun kuvissa on, ja jotkut ovat tulleet niistä huomauttamaankin, jonka kyllä ymmärrän. Asia on kuitenkin valitettavasti niin, että mulla on joku juttu, etten saa mitään ulkoasumuutoksia päivitettyä (css-koodi, tekstin väri ja fontti ym.), ja css-koodillahan saisi ne kehykset pois. Html-koodillakaan en saa niitä pois, vaikka olen katsonut tosi monia erilaisia ohjeita...
Jos joku tietää tähän päivitysjuttuun vastauksen, olisin tosi kiitollinen, sillä olen siihenkin ettinyt ohjeita, mutta ne eivät ole toimineet.

Huh huh, tulipa tosta paljon tekstiä... Mutta nyt muihin asioihin. Tuossa yhdessä kuvassa vilahtaakin mun kässässä tekemä penaali, johon oon kyllä ainakin ite tyytyväinen, vaikken siitä saanut kasia parempaa, kerranki jotain käytännöllistä ja sellasta mistä tykkään ulkonäöltäkin.

Ja vielä yksi juttu, oon tosi innoissani koska enää alle kaksi kuukautta jouluun, en kestä! ♥ Oon tosi jouluihminen ja joulu on oikeesti varmaan yks vuoden parhaista päivistä aina. No, sitä odotellessa. Ei mulla tällä kertaa muuta, hyvää loppuviikkoa! Ja muistakaa kysellä multa mitä vaan täällä! :)

2 kommenttia:

  1. vähänkö hieno toi penaali ja mäki ootan ihan sikana joulua!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja hah kiva, joulu on vaan niin ihanaa aikaa <3

      Poista

piristä minua (--: