HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2014

 photo IMGP1422_zps8dd40384.jpg  photo IMGP1434_zpsc7c4d1e2.jpg  photo PicMonkeyCollage_zpsdfcfbdf3.jpg  photo IMGP1437_zps12624198.jpg  photo IMGP1487_zpsbf5cce9d.jpg

Moikka :-) Nyt eletään sitten vuotta 2014, hui! Viime vuosi meni niin nopeesti, ihan kun ois just juhlittu vuoden 2013 alkamista. Vuosi 2013 oli ihana, mutta toivon että tästä vuodesta tulee vielä parempi!

Mun piti tosiaan eilen lähteä äidin kanssa täältä Lapista kotiin, mutta tulin kipeeksi ja jäin sitten tänne. Mulla oli siis suunnitelmissa mennä lauantaina Empun kanssa Helsinkiin shoppailemaan, mutta nyt en sitten pääsekkään, ja harmittaa paljon. Oon nyt kuitenkin aika terve. Anyway anteeksi noi huonot ilotulitus-kuvat, mutta niitä ei täällä paljoa ammuttu ja täällä satoi räntää joten kuvista tuli tosi huonoja.

Miten teidän uusi vuosi meni? Teittekö uudenvuodenlupauksia? Itse aion alottaa puolen vuoden herkkulakon, yrittää panostaa kouluun sekä kavereihin enemmän ja tehdä tänä vuonna asioita joista olen haaveillut! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: