VIIMEINEN PÄIVÄ HIIHTOLOMAA

 photo --031_zps7e0ba5ce.jpg  photo --035_zps4770021e.jpg  photo --027_zps1016ffe4.jpg  photo -014_zps7a4228f5.jpg  photo --028_zps7e9051f6.jpg

Heippa! Nyt on sitten hiihtoloma lopuillaan, tää loma vois mun puolesta jatkuu viel muutaman viikon, mutta ei voi mitään. Koko loma meni silti mulla kivasti niinkuin osasin arvatakin, torstaina oltiin siis Empun ja Sofin kanssa shoppailemassa Helsingissä, ostin yhdet farkut gina tricotista mutten muuta. Käytiin myös starbucksissa ja maistoin tollasta strawberries&cream-juomaa suklaahipuilla, ja oli älyttömän hyvää, suosittelen maistamaan! :) Reissun jälkeen mentiin Sofille yöksi, en tiiä millon viimeksi oon nauranu niin paljon kun silloin, haha. 

Tänään on siis viimeinen päivä lomaa, ja en oo tänään tehnyt mitään ihmeempää paitsi leiponut korvapuusteja (toista kertaa elämässäni :D), eihän niistä mitään hienoja tullut, mutta harjoittelemalla oppii! :) Mitä te teitte hiihtolomalla, jos teillä sellainen oli? Entä mitä aiotte tehdä nyt hiihtolomalla, jos teillä se alkoi vasta?

2 kommenttia:

  1. Miten voi olla mahdollista että mun pari kaveria, minä +sinä ollaa leivottu korvapuusteja tässä ihan lähiaikoina? xd Mut ihania kuvia!♥

    VastaaPoista

piristä minua (--: