KOSKA ME EI OLLA ENÄÄ ME

kuusi leffaliput heart vihanliekit lunta

Moikka taas! Olin maanantaina katsomassa Empun kanssa Vihan liekit, jonka voi parista kuvasta päätelläkin. Oli tosi hyvä leffa, suosittelen! Paitsi kun en itse ole niitä kirjoja lukenut, enkä vikaa osaa, ja tuo Vihan liekithän on vasta toinen osa, niin toi leffa jäi pahasti kesken, joka ärsytti, haha :-D

Asiasta toiseen, tällä viikolla alkaa jo joulukuu, ja saa avata kalenterin ekan luukun, jes (mulla ei kyllä edes ole joulukalenteria, vielä :-D)! Lauantaina on myös joulukadun avajaiset, jonne oon varmaan menossa. Ja niin muuten, meillä on ollut tässä lähiaikoina fyken, matikan, äikän ja enkun kokeet, ja kaikista on tullut vähintään 8½, oon ylpee itestäni! Luulen, että joulutodistuksesta tulee aika samaa luokkaa kun viime keväänä, josta oon ilonen. Lopetan nyt tän höpöttelyn, pitäkää hauska viikko :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: