DEAR SANTA CLAUS...

Dearsanta

Heipparallaa! Ajattelin nyt minäkin tehdä tällasen joululahjatoivelistan (onpas pitkä sana :-D). Mulla ei ole tänä vuonna paljon yhtään toiveita näiden aina tarvittavien asioiden lisäksi, eli rahan, suklaan ja lahjakorttejen, hahah.
Mutta tässä tämä kuitenkin olisi, voisin vaikka kertoa miksi haluaisin juuri nuo asiat.

1) Tangle teezer. Oon kuullut tosta vain hyvää, ja kokeillut itsekin ja todennut hyväksi. Selvittää niin kivuttomasti ja helposti takut ja on hiusystävällinen! :-)
2) Tuubihuivi. Mulla on noita jo muutama, eikä toi todellakaan ole mikään must have-juttu, mut joku tosi lämpimä ja nätti ois vielä kiva saada muiden tuubihuivien lisäksi, vaikka tuollainen kuvassa näkyvä.
3) Suklaa. Se vaan kuuluu jouluun, ja on tosi hyvää! Ei tätä varmaan tarvi hirveesti selitellä :-D
4) Lahjakortit. Niitä tarvitsee aina, ja ne on tosi hyödyllisiä ja kivoja. Mieluiten haluaisin lahjakortteja gina tricotiin, vero modaan, lindexiin, cubukselle jne. :-)
5) Rahaa. No, ei tekis yhtään pahitteeksi mun täysin tyhjälle lompakolle. Ois myös kiva päästä vähän shoppailemaan joulun jälkeen alennusmyynteihin. Raha on kyllä sellanen asia jota toivon aina lahjaksi :-D

Mitäs te toivotte joulupukilta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: