ALL YOU NEED IS DANCE

dance dance dance dance dance

Moikka taas kaikki ihanat lukijat! Meidän tanssiopistolla oli viime lauantaina iltapäivällä yksi joulunäytöksistä, jossa mun ryhmä esiintyi. Jos joku ei tiennyt, harrastan siis tällä hetkellä show-tanssia ja olen tanssinut 5 ja puoli vuotta, melkein koko ajan nykytanssia. Nyt oon kuitenkin tajunnut, että ehkä tää show-tanssi on enemmän mun juttu :-)

Lavaharjoitukset oli siinä puol yhdentoista aikaan aamulla, jonka jälkeen lähettiin käymään Ainon ja Sohvin kanssa kaupungilla syömässä, ja kävästiin myös Prismassa. Näytös alko yhdeltä ja meidän vuoro oli siinä puol kolmen maissa. Esitys meni aika hyvin :-) Mut voi myös bongata lavalta ekasta ja vikasta kuvasta ;)

Tykkään aina tosi paljon näistä tanssin joulunäytöksistä, on niin kiva aina esiintyä ja olla kivojen tyyppien kanssa. Nämä kaikki kuvat ovat muuten Annilta ja hänen ottamiaan, kiitos että sain käyttää näitä! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: