EVERYTHING THAT DROWNS ME MAKES ME WANNA FLY

 photo -A3_zps10263c8a.jpg  photo -A2_zps85e80c9f.jpg  photo -A1_zpsb6cad13a.jpg  photo -A_zps2ea99182.jpg

Heippa hei! Tässä mun ja Venlan keskiviikkoisia kuvaotoksia. Mun hiukset on ihan hirveän näköiset noissa kuvissa, vaikka kuinka niitä suoristelin ennen kun lähdimme kuvailemaan, haha.
Kävinkin siitä seuraavana päivänä eli torstaina kampaajalla, ja tulihan näistä mun hiuksista hiukan siistimmät, vaikka vaan tasotettiin ym. :-) Muuten nämä kuvat on mun mielestä ihan onnistuneita, mitäs mieltä te ootte?

Asiasta toiseen, miettikää YLIHUOMENNA ON JOULU! Ihan outoa, mutta tottakai tosi kivaa. En tiiä yhtään miks, mutta mun joulufiilis on kuitenkin vähän haihtunu. Joulukuun alussa olin ihan täpinöissä ja laskin vaan päiviä jouluun, nyt se ei tunnu hirveen erikoiselta, kun ulkonakin näyttää tollaselta. No, kyllä mä tiiän että jouluaattona on silti tosi hyvä fiilis ja tulee varmasti kiva joulu! :-)
Pitäkää tekin kiva joulu, postailen varmaan vähän joulun jälkeen seuraavan kerran!

2 kommenttia:

piristä minua (--: