IT´S YOU WHO MAKE MY HEART GO BOOM

Untitled peilikuva aurinko Untitled Untitled ikke <3

Moikka kaikki ihanat! Niinkuin vikasta kuvasta huomaa, MÄ SAIN IKEN KANSSA YHTEISKUVAN! Olin nimittäin Jennan kanssa Iken ilmaisella minikeikalla sunnuntaina, ja saatiin siellä tietää, että me kaikki keikalla olleet saadaan yhteiskuvat ja nimmarit. Jennan kanssa ei saatu nimmareita, koska oltiin jonon loppupäässä, mutta onneks yhteiskuvia vielä annettiin. Mun ilme on ihan hirvee, mutta ei keskitytä nyt siihen. :-D

Meidän luokalla oli eilisestä tähän päivään yökoulu, eli koulupäivän jälkeen jäätiin koululle ja tehtiin kaikkea kivaa ja nukuttiin yö koulun lattialla retkipatjoilla. Käytiin kaupungilla, syötiin paljon, leikittiin pimeäpiilosta, katottiin leffaa, leivottiin, valvottiin pitkään ja muuta mukavaa! Oli tosi kiva yökoulu. Tänään sitten oli vain muutama tunti koulua ja itsenäisyyspäiväjuhla. Näin aikasemmin kaikille hyvää itsenäisyyspäivää! :-)

Tänne myös sato taas kerran lunta, mutta tuskin tämäkään lumi kauaa pysyy, ihan hyvä mun kannalta, sillä koulumatkat pyörällä olisi tuskaa, ja en muutenkaan hirveästi lumesta välitä.

Oho, kirjotinpa paljon taas vaihteeksi, onko tää hyvä vai huono juttu? Hyvää viikonloppua kuitenkin kaikille :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: