PIENIÄ KUULUMISIA JA ILMOITUSASIAA

 photo 003_zps3aa1aa09.jpg  photo 001_zpsba7cd12c.jpg  photo 004_zpsa5296f2d.jpg  photo 002_zps2076b58b.jpg

Moikka moi! Siitä onkin jo viikko kun viimeksi postasin, ei oo ollu yksinkertasesti vaan aikaa kokeisiinlukemisten keskellä. Meillä on ollu nyt siis muutamia kokeita, ja yks on ainakin vielä tulossa. Muuten mulla on mennyt ihan normaalisti, oon ollut harrastuksissa, koulussa ja kavereiden kanssa. 

Anyway, mulla olisi vähän ilmotusasiaa teille tän blogin suhteen :) Eli, tein tässä jonkin aikaa sitten uuden blogin, ja olen jo muokannut siihen ulkoasua. Alan kirjottamaan siihen blogiin piakkoin, ja kerron siitä sitten myöhemmin. Uuden blogin tekemisen syynä on se, että tässä blogissa on html-koodit ihan sekasin, enkä pysty muokkaamaan tämän blogin ulkoasua. Uuden blogin myötä yritän myös alkaa panostaa postauksiin enemmän. Toivon, että te kaikki liittyisitte uuteen blogiini, ilmoittelen sitten myöhemmin osoitteesta! :)

Hyvää viikonloppua kaikki ihanat ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: