TOINEN PÄIVÄ HELMIKUUTA

 photo --001_zps093dd948.jpg  photo --004_zps9373c010.jpg  photo --003_zps462176de.jpg  photo --006_zps265fcdd9.jpg  photo --010_zps424e097f.jpg  photo --002_zpsddf08a6b.jpg

Oon ihan tosi pahoillani tästä postaustauosta. Yritin julkaista pari päivää sitten sellaisen inspiraatiopostauksen, mutta kun blogger ei millään suostunut julkaisemaan sitä postausta niin päätin luovuttaa. Tässä kuitenkin nyt kirjottelen! Viikonloppu on alkanut mulla kivasti, perjantaina pidettiin muutaman kaverin kanssa ihana tyttöjen ilta, katottiin leffaa, syötiin herkkuja, laitettiin kasvonaamiot ja tollasta :) Eilen olin melkein koko päivän Jennan kanssa ja käytiin myös luistelemassa. Miten teidän viikonloppu on mennyt? 

PS. Toi Redraman uusi biisi on ihan mahtava, oon kuunnellu sitä varmaan kohta tunnin putkeen, haha :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

piristä minua (--: